Reglene for god markedsføring har endret seg betydelig de siste årene
Så fort du er blitt komfortabel med en ny måte å tenke PR på, har reglene endret seg.
Dette er tendensene nå
Influencere mangler innflytelse utenfor egne kretser og polariserte holdninger blant publikum gjør det nærmest umulig å nå ut til nye kunder.
Bloggere er elsket av noen og hatet av andre. Det samme gjelder el-biler eller Formel 1 team for den saks skyld.
Det kommer nye “influencere” hele tiden, men forholdet mellom antall Influencere og antall seere er uproporsjonalt.
Mange følgere betyr ikke nødvendigvis at du blir sett
Sagt på en annen måte: Selv om TVen din har mange kanaler, får du ikke med deg alt som vises.
Så hvordan skal du kapre marked utenfor dine egne kretser?
Vi har det teamet og dette er det vi er gode på.
Teamet vårt har lang erfaring med PR arbeid og innholdsproduksjoner i digitale kanaler.
Snakk med produsenten
Knut (Ken) Steen Rakner
Producer & Promoter
E-post: knut@cannonball.no
Tel: +47 4741 9460